PROCEDURA REJESTRACJI W CENTRUM MEDYCZNYM VIS VITALIS
I. ZASADY REJESTRACJI W PRZYPADKU KONSULTACJI
0. Zalecamy, aby każdy kto chciałby podjąć współpracę z nami, dobrze zapoznał się ze specyfiką pracy specjalistów Centrum Medycznego Vis Vitalis, na przykład poprzez obejrzenie wykładów naszych pracowników. Dla przykładu:
A) → „Festiwal Wolności i Zdrowia Primum Non Nocere: Przemysław Kasprzyszyn- WPŁYW STYLU ŻYCIA NA ORGANIZM” (aby wyświetlić, kliknij na niebieskie) z 25.07.2021 r.;
B) → „Przemysław Kasprzyszyn – NAJCZĘSTSZE BŁĘDY POPEŁNIANE PRZEZ PACJENTÓW” (aby wyświetlić, kliknij na niebieskie) z 27.03.2021 r.
1. Należy zapoznać się ze zrozumieniem z naszym Regulaminem i Poradnikiem Dobrego Pacjenta (aby wyświetlić, kliknij na niebieskie). Przy okazji znajdują się tam, odpowiedzi na najczęstsze pytania.
2. Po wybraniu usługi z naszej oferty, skontaktuj się (aby zadzwonić, kliknij na niebieskie) z naszą rejestracją, w celu ustalenia wstępnego terminu usługi.
3. Ankieta i załączniki:
A) Należy dokładnie wypełnić elektronicznie ankietę (aby wyświetlić, kliknij na niebieskie):
– ankieta (dotyczy większości konsultacji),
– ankieta TCM (dotyczy tylko konsultacji pt. „konsultacja Tradycyjnej Medycyny Chińskiej i ziołolecznictwa”),
– ankieta dziecka (dotyczy konsultacji dla dzieci/małoletnich);
B) Należy pamiętać o załącznikach do ankiety. Informacje o wymaganych załącznikach podane są w ankiecie. Jeśli napisane jest w ankiecie, to należy szczególnie zwrócić uwagę na zdjęcia języka (przygotowanie do nich to minimum 4 dni robocze).
C) Pliki powinny być w formacie PDF. Wszystko prześlij do nas, właściwie tytułując e-maila, na adres biuro@cmvisvitalis.pl
Uwaga! Prawidłowo wypełniona ankieta wraz z odpowiednimi załącznikami, muszą się znaleźć na naszej poczcie elektronicznej (e-mailu), na co najmniej 5 dni roboczych przed umówionym wstępnym terminem usługi. Nie trzeba robić badań diagnostycznych przed pierwszą wizytą u nas. W wyjątkowej sytuacji, po uprzedniej konsultacji z nami, zdarza się że specjalista sugeruje zrobienie badań przed wizytą.
4. Dokumentacja (RODO, zgoda na usługę, akceptacja regulaminu… itd.):
A) Należy, przed rozpoczęciem realizacji usługi, zapoznać się ze zrozumieniem – wydrukować – czytelnie wypełnić i podpisać dokumenty (aby wyświetlić, kliknij na niebieskie):
– dokumenty dla osoby dorosłej,
– dokumenty dla dziecka/małoletniego;
B) Dobrze wypełnione i podpisane dokumenty, można czytelnie zeskanować i przesłać do nas, właściwie tytułując e-maila, na ten sam adres e-mail który podany jest przy ankiecie. Pliki powinny być w formacie PDF.
5. Po prawidłowym wypełnieniu wszystkich punktów rejestracji, termin wstępny, staje się terminem właściwym usługi.
Uwaga! Warunkiem rozpoczęcia świadczenia usług przez Centrum Medyczne Vis Vitalis jest uprzednie wypełnienie przez Pacjenta procedury pełnej rejestracji. W przypadku braku rejestracji lub dokonania rejestracji w sposób niepełny lub z naruszeniem obowiązujących w tym zakresie procedur lub wytycznych, Centrum Medyczne Vis Vitalis może odmówić wykonania na rzecz Pacjenta usługi.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu (aby wyświetlić, kliknij na niebieskie) z naszą rejestracją.
II. ZASADY REJESTRACJI W PRZYPADKU INNYCH USŁUG NIŻ KONSULTACJE
Zasady rejestracji dotyczące innych usług niż konsultacje (np. sesje, zabiegi, pomiary), są podobne jak w przypadku konsultacji. Przy tego typu usługach, pomija się 3 punkt (tj. „Ankieta i załączniki”), który stanowi jedną z zasad w przypadku rejestracji na konsultacje. Reszta bez zmian.
W wyjątkowej sytuacji, po uprzedniej konsultacji z nami, zdarza się że specjalista prosi np. o wypełnienie ankiety czy inne rzeczy; i wysłanie nam przed wizytą, poprzez pocztę elektroniczną (e-mailem). Na ten sam adres e-mail, który podany jest przy rejestracji na konsultacje. Pliki powinny być w formacie PDF.
GNIOMCHECK: W przypadku testu Gniomcheck (aby wyświetlić przykładowy wynik, kliknij na niebieskie), zobacz jak właściwie pobrać próbkę (aby wyświetlić, kliknij na niebieskie).
W razie pytań zapraszamy do kontaktu (aby wyświetlić, kliknij na niebieskie) z naszą rejestracją.
III. ZASADY W PRZYPADKU USŁUGI ON-LINE
Usługi on-line to znaczy, usługi świadczonej przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość.
Zasady rejestracji w przypadku usługi on-line, są podobne jak w przypadku usługi bezpośrednio fizycznie/stacjonarnie (np. w gabinecie).
Świadczymy usługi przy wykorzystywaniu środków porozumiewania się na odległość w tym: komunikator Skype lub telefonicznie (tylko z polskimi numerami). Nie ma możliwości przez inne środki, programy czy aplikacje.
W przypadku usługi on-line, płatność/przelew za tą formę usługi, musi być zaksięgowana (zwykle przelew „idzie” 2-3 dni robocze) na naszym koncie na co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia wykonywania usługi. W przypadku braku zaksięgowanych 100% środków za usługę, Centrum Medyczne Vis Vitalis może odmówić wykonania na rzecz Pacjenta usługi.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu (aby wyświetlić, kliknij na niebieskie) z naszą rejestracją.
Do zobaczenia!
Po aktualne informacje zapraszamy na nasze profile, podane poniżej ↓ (wystarczy kliknąć w ikonkę).
Dane kontaktowe
Centrum Medyczne Vis Vitalis Przemysław Kasprzyszyn
ul. Reymonta 56, 49-100 Niemodlin
NIP: 991-054-68-87
REGON: 523504951
Rejestracja: +48 735-188-347
E-mail: biuro@cmvisvitalis.pl